Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "The Crown" na Netflixie wzrosła po śmierci królowej o 800 proc.

Serial przedstawiający zdarzenia od lat 40. do połowy XX wieku w centrum wydarzeń stawiał postać królowej (screen: YouTube/Matthew Rogers)

Według danych zaprezentowanych przez dziennik "The Guardian" oglądalność serialu Netflixa "The Crown" o brytyjskiej rodzinie królewskiej w weekend, od 9 do 11 września, wzrosła o ponad 800 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem. Królowa Elżbieta II zmarła w czwartek 8 września.

Serial przedstawiający zdarzenia od lat 40. do połowy XX wieku w centrum wydarzeń stawiał postać królowej. Od początku też zbierał świetne recenzje i kolekcjonował nagrody. Dopiero jednak po śmierci Elżbiety II wspiął się na szczyty popularności. W Stanach Zjednoczonych w ciągu tygodnia jego oglądalność wzrosła czterokrotnie. "The Crown” należy też do najpopularniejszych seriali na platformie Netflix w Australii.

Czytaj też: Do sprzedaży trafiło "Życie na Gorąco – Extra” o Elżbiecie II

Serwis poinformował po śmierci Elżbiety II, że wstrzymuje produkcję szóstego sezonu serialu jako oznakę hołdu dla zmarłej. Premiera piątego sezonu „The Crown” jest planowana na listopad. Będzie opowiadał o losach monarchii w pierwszej połowie lat 90. XX wieku. W rolę królowej wcieli się Imelda Staunton. Wcześniej odgrywały ją Claire Foy i Olivia Colman.

(MAC, 16.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.